Seks met de vrouw van je baas?

1339175691792

Eej man!

Ik heb een vet dilemma en dat wil ik jou voorleggen. Stel, jouw baas geeft je het vertrouwen om voor zijn landgoed te zorgen en na korte tijd ben je zijn rechterhand (privé en zakelijk) geworden.

En… Stèl (dat wordt vast lastiger;-)), jij bent een hele knappe goser en de vrouw van je baas wil maar één ding: met jou naar bed. Op een onverwacht moment is haar hart zo vol van verlangen naar jou dat ze méér dan een oogje op je heeft. Ze laat haar oog OP je vallen en zegt: ‘ga met mij naar bed’.

Wat zou je doen?

saupload_temptation_2

Keer op keer blijft ze aandringen en zegt ze: ‘kom, slaap met mij!’ ‘Kom bij me liggen.’ Je weet wel, van die zachte (in)fluisteringen die de hormonen van een man doen stijgen tot gevaarlijke hoogten!!

Kijk, één dag erboven staan, oké; maar elke dag de verleiding van zo’n vrouw weerstaan…

En STEL ze gaat zelfs zo ver dat, als haar man weg is en jij binnen komt, ze je bij je kleren pakt en je in haar bed wil duwen. Vol verleiding zegt ze het je nog een keer: ‘kom schatje, slaap met mij!’ Het is nu of nooit!

Dé uitgelezen kans om eens in het geheim met deze super opgewonden vrouw in bed te duiken…

Als ik eerlijk ben weet ik niet of ik zo stevig in mijn schoenen zal staan om tijdens al die pogingen de verleiding af te wijzen. Tot mijn grote verbazing las ik de geschiedenis uit de Bijbel (jaja, want dat is bovenstaande) verder. En Jozef, mijn voorbeeld in deze reageerde radicaal en zei:

“NEE, zou ik zo’n groot kwaad kunnen doen en zondigen tegen God?”

Toen de meesteres hem bij zijn mantel pakte, rende hij zonder weg.
Hij vluchtte bij de verleidster vandaan…

preview_large

De vrouw van zo’n welgestelde kerel zal er heus niet onaantrekkelijk uitgezien hebben.
Jozefs hormonale belangen maakte hij ondergeschikt aan Gods wil.
Wat een voorbeeld!

Hoe liep het verhaal af?
De meesteres vertelde vervolgens dat Jozef haar probeerde te verkrachten; ze als reactie ging gillen en Jozef was gevlucht. Het bewijs, zijn kleding, had hij bij haar achtergelaten… De onschuldige Jozef komt in de gevangenis omdat hij door mensen schuldig bevonden is aan een poging tot verkrachting; terwijl hij krachtig NEE heeft gezegd tegen deze mega verleiding.

23_joseph-flee-temptation

Nu jij…
Maak jij je (hormonale) verlangens ook ondergeschikt aan Gods wil in jouw leven?
Richt jij je ogen op Zijn wil i.p.v. op een vreemde vrouw?
Of zoek je de verleiding zelfs op?

Wat als verleidende beelden op je netvlies staan of gedachten je leven meer en meer beheersen?!
Leer je gedachten gevangen te nemen en onder Christus heerschappij te brengen.
Lees daarover hier meer!

‘Vader in de hemel, maak mij als een Jozef; zo op U gericht. Dat ik rein mag blijven voor U in een wereld vol van verleiding. Help mij genoeg te hebben aan Uw volheid. U bent de complete vervulling van al mijn verlangens!
Amen.’

One thought on “Seks met de vrouw van je baas?

  1. Mooi verhaal. Voor mij is het geloof geen optie, tenminste niet in mijn wereld. Onvoorwaardelijke trouw en loyaliteit echter wel. Je kunt trots zijn op jezelf als je deze verleiding kan doorstaan en eervol afwijzen. Ik weet niet of je zélf ook een relatie hebt, maar elke optie die menselijk verraad tot inzet heeft (waaronder ook moord en zelfmoord) betekent ook verraad aan de universele spiritualiteiten. En dat is een vergrijp welk niet licht opgevat zal worden. De vrouw in kwestie pleegt verraad aan het vertrouwen van haar man. Wij zijn niet degenen om daarover te oordelen. Dat gebeurt op het moment als het tijd is. Echter de mens is soms zwak en kan verleidingen niet weerstaan. Vandaar de menselijke zonden. Zien en gezien worden is iets moois, horen en gehoord worden, aanraken ee\n aangeraakt worden ook! Het streelt je ego als iemand anders jou ook ziet staan. Dat geeft je een goed gevoel over jezelf, een bevestiging van je ‘wezen’ en aanwezigheid. Het prikkelt op een gezonde manier je gevoelens en inter-menselijkheid. Maar verder dan dát mag het niet gaan.

    Black Dog ∞

Geef een reactie

