Kap nu eens met die smoezen!

Zoveel mensen blijven met hun ballast rondlopen. Anderen doen zichzelf lijden aan wat totaal niet had gehoeven. Talloze christenen weten de Weg, maar weigeren die te bewandelen. Gek dat we ervoor kiezen liever zelf weg te rotten in ellende dan dat we bij de Redder ons heil zoeken. Sorry, het klinkt misschien hard, maar hoe moet ik het anders zeggen?

Stop vandaag eens met smoezen te bedenken om het antwoord op jouw vragen uit te schakelen
en open je ogen voor de realiteit:

Zoek je zingeving? Jezus is de Weg, de Waarheid en het Leven!

  • Kop vol zorgen? Werp al uw zorgen op Hem, want Hij, Jezus, zorgt voor u!
  • Zit je vast en zoek je hulp? Jezus is je Helper en je Bevrijder!
  • Ben je het zwarte schaap in je omgeving? Jezus zegt: Ik ben de Goede Herder!
  • Angstig om teleurgesteld te worden? Wie tot Mij komt zal ik geenszins uitwerpen!
  • Ben je onrustig? Jezus zegt: kom tot Mij allen die vermoeid en belast zijn en Ik zal u rust geven.
  • Vind je het griezelig donker om je heen in deze wereld? Jezus zegt: Ik ben het Licht der wereld!
  • Ben je gebonden, belast of bezeten? Jezus zegt: Als de Zoon u vrijmaakt zult u werkelijk VRIJ zijn!
  • Voel je je bedreigt of onveilig? Jezus is je Schuilplaats en je Redder!
  • Ben je ziek? Door Jezus striemen is er genezing! Hij is de Heelmeester!
  • Ga je sterven? Jezus is de Opstanding en het Leven!
  • Zoek je de ingang naar de hemel? Jezus zegt: Ik ben de Deur , als iemand door Mij binnengaat, zal hij behouden worden!

Jezus is het antwoord voor de wereld, voor jou, juist vandaag!
Stop daarom het te zoeken buiten Hem, zoek HEM!

 

Kap met smoezen, heb oog voor de Waarheid
Om jou te helpen om je ogen te richten op Jezus alleen, hierbij een aantal liederen.
Deze schitterende teksten (over stijlen kun je van mening verschillen) spreken van Jezus, van Hem alleen!

Geef een reactie

