1. Inleiding

Het volk dat in duisternis ronddoolt ziet een schitterend licht. Zij die in het donker wonen worden door een helder licht beschenen. Een kind is ons geboren, een zoon is ons gegeven; de heerschappij rust op zijn schouders. Deze namen zal hij dragen: Wonderbare raadsman, Goddelijke held, Eeuwige vader, Vredevorst.

Enige tijd geleden postte ik een serie over ‘Engelen’. Dit n.a.v. vele vragen van jongeren die ik hierover ontvangen had. Nu blijkt juist ook het onderwerp ‘Gevallen Engelen’ veel vaagheid te bevatten. Juist om satan, de boze, te kunnen ontmaskeren in je dagelijkse leven is het noodzakelijk dat je weet wie satan is, welke tactieken hij gebruikt en wat zijn doelen zijn!

Deze blogs zijn er dus niet om satan te promoten of je door hem te laten imponeren. Wil je door een hogere Macht geïmponeerd worden, dan raad ik je aan de Bijbel te lezen en zo inzicht in te krijgen wie de Almachtige is. Jezus Christus heeft aan het kruis bewezen de satan verreweg de baas te zijn. Sinds Zijn opstanding is de hemel gesloten en kan satan daar niet meer komen! Enkel jou en mij zal hij tot de dood toe lastig vallen!

Hoe moet je hier nu mee omgaan? Ik daag je uit om de verschillende delen rustig door te nemen.
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Zoek je persoonlijke begeleiding om van gebondenheid in je leven af te komen dan wil ik je vragen persoonlijk contact op te nemen.

Zie op het Lam van God dat de zonden van de wereld wegneemt!

Geef een reactie

